Asiakkaaksi
Olemme iloisia siitä, että harkitset KoskiHoivan kotihoito-, kotisairaanhoito-, lastenhoito- tai omaishoitopalveluita. Asiakkaaksemme voit tulla hakemalla palvelua hyvinvointialueeltasi tai maksamalla palvelun itse.
Meillä käy hyvinvointialueen myöntämä palveluseteli, joka on sosiaali- ja terveyspalveluihin myönnettävä maksusitoumus. Palveluseteli antaa sinulle mahdollisuuden itse päättää, minkä palveluntuottajan asiakkaaksi haluat.
Seuraaviin kysymyksiin löydät vastauksen klikkaamalla kysymystä:
Miten saan palvelusetelin?
Palvelusetelin myöntää kotikuntasi hyvinvointialue. Ensisijainen yhteydenottotaho on yleensä hyvinvointialueen asiakas- tai palveluohjaus. Mikäli tarvitset apua sopivan yhteyshenkilön löytämiseen hyvinvointialueeltasi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitetään asiaa yhdessä.
Palvelusetelien arvo?
Palvelusetelin arvon määrittää hyvinvointialueesi palvelutarpeen ja tulojen perusteella.
Paljonko palvelu maksaa?
Palvelun hinta riippuu hyvinvointialueen myöntämän palvelusetelin arvosta. Mikäli palvelun hinta on suurempi kuin palvelusetelin arvo, asiakas maksaa erotuksen itse. Mikäli maksat palvelun kokonaan itse, voi sinulla olla mahdollisuus kotitalousvähennykseen. Lisätietoa hinnoistamme, sekä kotitalousvähennyksestä löydät hinnastosta, joka löytyy kotisivuiltamme.
Miten teen tilauksen tai peruutan sen?
Mikäli haluat tilata palvelun tai peruuttaa sen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa kotihoitoa koskevissa lisäkysymyksissä.
Onko minulla aina sama hoitaja?
Pyrimme järjestämään asiakkaalle saman hoitajan. Asiakkaalla käy tutun hoitajatiimin hoitaja.
Miten asiakkaaksi?
Klikkaa kysymystä niin vastaus aukeaa.